Nu är vi halvvägs igenom sommaren.. Kanske mer till och med! Just nu spenderar vi all vår tid i huset på Cape Cod. Tjejerna har aktiviteter som segling, simning och tennis här. När vi inte far runt för att hinna med allt så är vi på stranden. Jag har insett att jag inte varit såhär brun på vääääldigt länge. Hemma så jobbar jag ju mer eller mindre hela sommaren så nu när jag har möjligheten att jobba OCH att jobba på brännan samtidigt så utnyttjar jag varje tillfälle jag får!
Om 2 veckor åker vi tillbaka till huset i Walpole och förbereder allt inför skolstart. Tjejerna börjar den 31a men sista veckan av lovet så har en av Alexandras kompisar med familj huset på Cape Cod. Men för min del gör det inte så mycket. Då har vi möjligheten att åka och handla allt tjejerna behöver, komma tillbaka till rutiner och vända tillbaka dygnet (även om den delen gäller mig mest).
Tänkte slänga in ett hopplock av bilder från juli månad samt några från nu i augusti här under!

Lite bilder från 4e juli! Otroliga fyrverkerier och en vacker solnedgång!
I början av juli så såg jag och tre andra Au Pairer på 5 seconds of summer i mansfield. Det var helt otroligt! Troligtvis en av dom bästa kvällarna jag haft sen jag kom hit!
Jag och Emma hade en riktig myshelg för inte så längesen. Vi lagade svensk mat med kött, potatis och bea! Sen hängde vi också vid hennes pool dagen efter. Är så sjukt avis på att hon har pool! Vi såg även på fotboll. Emmas värdfamilj hade biljetter men kunde inte gå så hon bjöd med mig och Evelina, en annan svensk Au Pair!
Ett hopplock av den senaste veckan. Vi har hängt mycket på stranden. Claire har gjort en massa trick och handståenden. Hon har även tagit selfies med Java och Lenny när jag inte såg på. Sen har vi varit på teater. Vi såg Narnia, häxan & lejonet. Riktigt bra! Sen har Claire och jag även haft sommarstädning av min bil!
Sist men inte minst, 34 dagar kvar av mitt år. (Även om det bara är 31 dagar kvar när ni läser detta). Tiden har gått såååå fort! Helt sjukt!

2 kommentarer

Mamsen

07 Aug 2016 23:24

Så härligt att få se och läsa om dina dagar! Tiden går fort och jag räknar ner tills du kommer hem, ska bli så härligt. Längtar såååå! Love U! 😘❤️😘

Anonym

08 Aug 2016 11:21

Vi saknar dig 💕 Ska bli super mysigt att du kommer snart! Kram

Kommentera

Publiceras ej