För ca två veckor sen kom dom hit, mamma, pappa, Julia och Manne. Dom kom till mig efter 4 dagar i New York. Vi spenderade helgen och början på veckan tillsammans med min värdfamilj och hade lite sightseeing runt om där jag bor, vi åkte till Cape Cod och vi turistade även lite i Boston en dag. 
Sen åkte vi tillsammans ner till Florida och spenderade en vecka där. Vi mötte även upp mamma och pappas kompisar Gunilla och Göran där som hade varit med dom andra i Bew York men åkte direkt till Florida när alla andra åkte till mig här i Walpole. Det blev Universal Studios i Orlando, lite shopping här och var, svenskt fika på West Palm Beach och en massa avkoppling i Miami. 
Så här kommer en bildbomb från vår underbara resa! (Vissa bilder har jag snott från Julia eller mamma)
























1 kommentarer

Anonym

08 May 2016 13:24

Oh så härliga bilder! Det var så härligt att få träffa dig igen gumman och din värdfamilj! 😘❤️😘 Tacka Alexandra för hennes gästfrihet än en gång!! 😃
Kan knappt tro att vi gjort allt detta på vår resa! 😜 Love U! ❤️

Kommentera

Publiceras ej