Antar att nästan alla har hört talas om stormen Jonas som svepte in över Amerikas östkust för några veckor sen? Här bunkrade alla upp med mat och varnade alla att det skulle bli hemskt väder och att alla skulle hålla sig inomhus. När stormen väl kom så va det som en vanlig vinterdag på Gotland. Vilket antiklimax... Jag hade väntat mig flera meter snö men vi fick bara ca 2 decimeter. 
Jag vet att andra ställen lite söder om oss som New York och Washington drabbades rejält. Men jag antar att vi hamnade i utkanten av stormen. Men här kommer ett hopplock av bilder från dom senaste vinterveckorna! 
Det är allt ifrån Claire i mina glasögon, väldigt mycket och onyttig mat, en konsert med high School elever till bilder på Marie och Rebecca från vårt senaste Au Pair möte!

2 kommentarer

Mamma

03 Feb 2016 06:27

Så skönt att stormen gick förbi dig så snällt! Du är ju van med lite vinter hemifrån! 😉 Här blåser det rejält, snön har smält bort, skönt! 👍
Längtar till vi ses! ❤️

Gerd Ohlsson

03 Feb 2016 11:40

Hej Frida!
När de tala om stormen tog vi fram kartan för att colla men Boston låg ju högre upp, skönt tänkte vi.
Här är regn o blåst usch!
Idag skall vi på vattengymnastik skönt med varm bassäng.
Nu har Freddas kommit hem och de är så nöjda med resan.
Ha det bra!
Kram från farmor o farfar.

Kommentera

Publiceras ej