Hej Hopp!
Tänkte slänga iväg ett litet inlägg med tanke på att det nästan gått en månad sen mitt senaste! 
Snart är sommaren här, vi har redan börjat att planera vad vi ska göra, tjejerna ska ta lektioner i segling och även träna simmning hela sommaren nere på Cape Cod, vilket betyder att jag kommer ha en del tid för mig själv. Jag planerar att gå till stranden, sitta på våran veranda och läsa, bli riktigt brun och helt enkelt ta vara på sommaren!
 
Jag fyller snart år vilket är riktigt konstigt. Min första födelsedag utan släktfika... Jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Alexandra säger åt mig att ha kompisar över på fika på måndag, men jag vet inte riktigt om jag känner för det. Det kan bli lite konstigt. Men vi får se. Jag har nästan resten av den veckan planerad ändå! Vi ska och se Red Sox (Bostons Baseboll lag) spela på tisdag samt äta middag tillsammans, på onsdag har Alexandra och tjejerna planerat något jag inte vet om, vi ska tydligen ha en tjejkväll vilket inte låter helt fel! Och sist men inte minst, på fredag den 17e Juni så åker jag och Emma till New York! Vi har bokat hotell redan men ska träffas imorgon för att boka buss och biljetter till WICKED!!!!!! Jag är så himla taggad!! Jag ska äntligen få se Wicked! I New York. På Broadway. Jag spricker nästan av lycka! Det finns en risk att jag kommer att gråta av lycka.. (Precis som jag gjorde när jag såg Phantom of the Opera i London..) 
 
Jag fick idag ett mail av Cultural Care... Jag måste skicka in papper angående mitt flyg hem senast det 30e Juni.. Det är lite läskigt hur fort det här året har gått.. Jag har bara 3 månader kvar! Om 3 månader så är jag tillbaka på svensk mark och min familj har en ny au pair (en svensk tjej, hur trevlig som helst!) 
 
Men här får ni ett hopplock av bilder från dom senaste veckorna!
 
Claire har fyllt 10 så jag bakade en gristårta till henne! Hon är besatt av grisar!
 
Vi hade en långhelg för några helger sen, så jag och Claire tog med oss hundarna och körde ner till Cape Cod i förväg. Sen kom Alexandra, Sophie, Bob och hans pojkar i efterhand. Vi körde Gokart, firade Alexandras födelsedag och hade en trevligt helg tillsammans!
 

2 kommentarer

Anonym

07 Jun 2016 21:24

Ska bli så mysigt att få hem dig till "öjn" snart igen 😘 Vi saknar dig!! Hoppas du får en bra födelsedag och musikal i New York... WOW!!! 😀 Stor kram från hela fam Norberg

Gerd Ohlsson

11 Jun 2016 21:28

Hej Frida vad kul att höra vad du gjort och var du skall göra
framöver.
Hoppas du får en bra födelsedag utan släktfikat.
Saknar dig.
Stor kram från farmor o farfar.

Kommentera

Publiceras ej